Saturday, October 16, 2010

PEPERIKSAAN PTK


Buat kali ke dua aku ambil peperiksaan PTK untuk DG41. Semalam dalam Budjet 2011 telah pun diumumkan bahawa PTK akan dimansuhkan mulai Jun 2011. Maka ini adalah peluang terakhir bagi kami untuk mencuba nasib ..... 16 Oktober 2010 bertempat di SMKGR aku dengan penuh yakin menjalankan peperiksaan tahap kecekapan di sini. Persediaan? Awal2 lagi aku dah bersedia dari segi mental dan fizikal..... 1 kertas mengambil masa 1 jam, tapi aku cuma mengambil masa 35 minit saja untuk menyelesaikannya.....sebenarnya jawapan aneka pilihan boleh membuatkan calon konfius jugak kerana bila diteliti aku rasa semua betul jer...


Berserah pada tuhan saja lah.... dengan rasa bangganya aku melangkah keluar dari dewan . Baru aku perasan bahawa aku adalah orang yang ke 6 yang keluar awal...ha ha ha. Bila balik umah hubby tanya


awalnya balik.....senang ker soalannya?

No comments:

Post a Comment

 
© 2009 | Template designed by Yiedpozi @ Yiedpozi [Dot] Info