Saturday, December 18, 2010

Juara Mari Menari….

mari menari

Gambar dari ASTRO

Semalam 18 Disember 2010 telah berlangsung acara akhir pertandingan realiti terbitan Astro iaitu Mari Menari. Acara kemuncak ini telah ditonton oleh semua lapisan masyarakat melalui saluran Astro 104 dan saluran Ria (HD).

Pasangan Razif

                                                                                                                                          Gambar – Astro

Pasangan Razif telah menepati ramalan ramai peminat Mari Menari. Pasangan yang baru  6 bulan mendirikan rumah tangga ini telah memukau semua penonton dengan gaya dan seni tarian mereka yang amat mempesonakan. Razif dan Alia Nadira telah berjaya membawa hadiah berupa sebuah kondominium mewah The Haven bernilai lebih kurang RM350,000 !

Ai cukup seronok menyaksikan mereka menari. Nampak macam profesional sekali. Razif si suami yang cool sebenarnya seorang pendandan rambut manakala Alia pula seorang pereka custom dan penari sambilan. Oleh kerana minat mereka dalam bidang tarian tak mustahil gelaran juara kini menjadi milik mereka.

ulu kinta 058

The Haven

Lihat betapa cantik dan mewahnya kondominum The Haven ini.

ulu kinta 039

ulu kinta 047

Bertuahlah pasangan Razif ini kan, TAHNIAH untuk mereka!

4 comments:

  1. tak penah tgk rancangan ni...tau tau dah ade juara..

    ReplyDelete
  2. oh razif and alia mmg penari profasional pon
    dorang saje je tipu cakap dorang jaga costium

    ReplyDelete
  3. perasan tak masa diorang menang...
    lepas je semua dah bg2 adiah
    semua peserta kerumun kt pasangan ariz sambil peluk2
    pasangan razif mcm di pulaukan

    ReplyDelete
  4. senang berkunjung ke blog anda..
    semoga sukses selalu..
    Butuh tulisan-tulisan seputar peternakan,
    silahkan kunjungi
    REPOSITORY UNAND

    ReplyDelete

 
© 2009 | Template designed by Yiedpozi @ Yiedpozi [Dot] Info